ejokeej

Alla inlägg under januari 2011

hej nu sitter jag här igen på lektion fast den hära gången på engelskan. Att jag har mobbad som rubrik är för att jag har vart lite mobbad,för erika karro och falk har vart i helgen och lagt ut en massa roliga inlägg. Aja jag är lite tråkig, så skriver inte lika ofta..

men måste dra nu så höres en annan day bye bitches   //Ella

tiden tick,tick tickar på tänk så fort dagarna går

sommar, vinter, höst och vår, shiiet där gick ju ett till år...

 

nu är det plugg yeyy! (usch-.-) men det går great ändå;))

tack vare den blääiga musen som väckte oss hela tiden..

 

idag när vi var vid alla chilenare så försökte vi hitta en kork till en flaska, men jag komk på att man ist kunde stoppa ner fingret:D men jag fastna:$ tyvärr blev det inge bilder(A)

sedan efter allt prat att man ska rida alla hästar säkert, då hör man min 6 åriga lilla syster säga '' vem vill vara min häst? '' xd hahah snacka om att vi garva(A)

 

här är en dålig låt jag o erika får höra min syrra sjunga på xp

visst är den bra;OO host*host*


en sak jag tycker vi ska ta upp är att vara miljövänliga! det är en enkel sak alla kan hjälpa till, det räcker med en liten sak bara;pp skadar inte att ta upp det, tänk på att jorden är inte din, du bara lånar den;))


sen kommer ni få höra erikas bästaste ringsignal;))


hahah erika fick nyss reda på att hennes lärare suger! hon hade stavat fel på två saker i erikas spanska läxa xp

aja ska öva läxa nu så puss hej sovgött! natti

//falk och erika(L)

hola! hej!:pp


nu har vi entligen kommit hem, eller nejj vi sitter mitt inne i eskilstuna och lyssnar på ett par spanjorer. Alla i denna sal är chilenare, förutom erika XD hahahah!

 

idag har det varit en lycklig dag:d det ser ni ju i det här klippet;))

 

har ni någonsin hört att det finns små monster i socker?

det har jag, förut när jag var liten så var(är) jag galen i socker så när jag skulle ta en sked full med socker så varnade mamma mig att det fanns små monstren i sockerbitarna så jag blev jätte rädd att de skulle käka upp mig innifrån, hahah men nu vet jag att det inte finns några monstren, förutom dom i erikas mage och Yago när han är under din säng ikväll;))

 

''tänk att det är små nissar som trycker ut det, tänk dom pressar ut det!'' dr.turk i scrubs, när han försöker få en liten unge att skita för att han käkade upp hans förlovningsring^^

 

snart när vi kommer hem så ska vi göra massa kul:DD 

 

besos

Erika och Falk 

 

 

(btw, ni fårt ha tålammod med videos och att komma in på bloggen, lovar att det är mödan värt;)) ni har varit duktiga på att kolla och länka vidare, tack, men kommentera även så blire roligare)

goemorron!:dd nu är vi pigg aoch allerta ;)) snart ska vi ta bussen och då är nästa hållplats-stan(v-ås)

 

imorse vaknade vi med kläderna på, så när vi skulle byta om så gjorde vi en liten misstolkning..

jag(falk) tar av mig brallorna o karro tittar på(xd?)

sedan när jag dragit brallorna ner till knärna så säger jag ''oj det hänger liten grej här'' hahah karro garvar sönder och jag fattar ionte vad det handlar om, jag menade ju en tråd från tröjan, men hon såg den inte^^

hahaha xd

 

det är alltid viktigt att rida säkert!;dd

  

varje häst ska man rida säkert på;))(L)

 

men nu måste vi skynda med buss så vi kan ta tåget till äckeltuna, oj eksilstuna*

 

päronsplittarna karro erika falk



karro har verkligen ingen respekt, varken för mig eller the earth:OO

det är verkligen EJokeej! här har vi bevis nmr ett;))

peace on the earth ska det vara, det har jag nu fått karro till:dd

ghosts!?

nejj det är inge spöke, eller, alltså vi är ju helt ensamma och uppspelta så vi innbillar oss massa saker, o är fett rädd för skogsmöss!:O

det kommer nog inte bli någe sömn ikväll:ss o det är ju imorn man ska vara pigg till släktingarna o för att klara en till kväll med erika(hon ska sova hemmås mig)

det kommer inte att lyckas säger jag iaf....

hahah men nu ska vi sjunga lite singstar riktigt seriöst host*host*

pussgurkorna

karro erika falk
 

en helt ny värld, en plats jag inte visste fanns, men här syns allting klart, så underbart att ta en helt ny pizza slize idaaag!:d

vi har verkligen kommit in i reklam-branchen och det går riktigt bra:DD


nu har vi uppfunnit en ny riktigt läcker och ''nyttig'' pizza, men eftersom  att vi kommit in i branchen så borde vi få lura alla som dom gör:pp

Här är en exlusiv video på vår pizza, check it out! rauwr!

(karro e inte bra på filma så vrid bara på hudena, plus att ta det lugnt o vänta om dem e sega för det är mödan värt;)))


den finns snart i en butik nära dig:DD


parapara regnar inte nu så kasta dom i luften;)) puss

falk karro erika
 

pizza, hembakat, film, strul och extra allt! det är vad som finns i erikas hus plus lata människor:pp

 

vi har haft en underbar kväll som ska fortsätta efter att vi fått vår goa pizza i magen:DD

 

här är en riktigt bra blogg vi rekommenderar:

http://violetdecember.blogg.se

 

men nu måste vi resa på våra aschlen och moffa innan den blir bränd xd

sedan ska vi ut i mörkter o ha det romantiskt(a) puss hej ses snart det kommer mera;))

 

btw, har ont, fortfarande...

 

//karro falk erika

alltså folk som äger gula ville ju vara likadan så vi bilar måste verkligen ha riktigt kul när de åker med sin ride, för nästan varje gång de åker förbi någon så skriker den o slår den bredvid(gulbil!) ;))

 

vi kollade på massa roliga klipp på internet, sedan kom vi fram till det här klippeyt:pp vi prövade att gö samma sak, fast med en monster:d kolla hela!:DD

tyvärr men jag måste nog träna mera:ss

 

besos

erik, karro o falk


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards