ejokeej

Alla inlägg under juni 2011

hej allihopa :D


nu sitter jag här med pontus som råkade se bloggen , så han ville vara med i ett inlägg ^^


vi började prata om midsommar stången, jag frågade en kompis varför vi firar midsommar och han sa att det var en knull dag, ärligt talat fattade jag inte alls, tyckte det bara var sjukt men nu börjar jag faktiskt tro påt ...(A) 

förklaring: han sa att stången var en kuk och marken var en snippa, men fortfarande fattar jag inte varför heter det midsommar då´?? då sa elina att det kanske var för att det var i slutet av sommaren o det kan jag tro på  


är det någon som vet varför eller är ni gröna bananer?:p


puss nu ska vi ut och ta en promenad ^^


FALK 



             Karro ligger i soffan här och dansar och sjunger :p

Vi e trötta!!;P

Vart och shoppat hela dagen :p

Plusför lite sömn!:p




Glad midsommar Allihopa ! :D <3





shiet vad fint väder det är vid öland! :D det är verkligen greta fint !:O tycker synd om er där hemma som får stå ut med åska o regnet ;)) heheh (A)


men tyvärr så saknas många av folket .... tycker de ska komma opp hit ist ;))

men aja får trfs när jag kmr hem igen o när dom också kmr hem xp


på fredag kmr mina fantastiska kusiner opp hit! yayy, alltså dom från göteborg(den som är lik mig o hennes syskon^^) sååå*****kuul! :D då kmr det bli bus, för just nu har det mest varit ensam flummighet med nån annan på luren, lite weird kanske...^^

but that's just me ;S


just nu gör vi bullar, vilket gillas! men första smeten misslyckades, den jäste inte :O son of a bitch-.- så vi gör en ny nu :D

FAAN vad jag saknar er! speciellt du, du och DU!! :((men vi höres ikväll :**


nathi och jag kmr få en stor telefonräkning på varandra iaf xd men det äre helt klart värt!


puss nu blire bullar!:D


FALK 

JAAAAAAA!


Nu har jag klarat moppe provet !!!! :D

hahahah enligt alla så blire farligt i trafiken nu ! :D


heheh håller med dem ! ^^ <333


JAG ÄR SUPER GLAD NU ALLTSÅ!!! :D    OMG!!! redan kört ! :D Och blir säkert mera ikväll !! :;D <3333



 


Hahha lite seg bild hos paulina !! ^^ <33 (gammal bild) fast inte jätte gammal :P


Men jajja herrå ! :D NU SKA JAG NOG TUTA OCH KÖRA! :D


// Erika




Vet att vi vart väldigt dåliga på att blogga men nu verkare som att vi börjar blogga igen ! :D vart typ som ett uppehåll ett tag :P


Nu ska jag snar in till stan ! ;D <3

Måste gå och kolla lägenheten ikväll sen så den e klar inför imorgon (Y) :D


NI får gärna ge tips om vad ni vill att vi ska skriva om mera här i bloggen ! (Y)


  

NY duschad ! (yyy




// Erika :D


JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG SKA JAG SÄGA ER!!!!!!!

 


  



_______________________________________________________________________



Jani idag... Är ju i skellefteå nu då....


visst äre gulligt med små syskon??

lillebrorsan Loke 3 År kommer och väcker mig då..

Loke: god morgon ika dags att gå upp:) sen pussar han en på pannan och sen lägger han sig breve en och bara kramas och halv sover breve en.... SÖTT ALLTSÅ!

Sen så tröttnar han och går såklart och jag somnar om... Ni ska veta att jag inte är någon morgon människa...


En halv timme efter kommer Leia 5 år..

Men såklart ska inte hon vara gullig hon! Hon ställer sig i min säng och sen hoppar hon på mig!!!    så ont imagen har man nu! så hon håller på så 10 minuter...! SÅ jag fick fly till leias säng istället för där leta hon aldrig efter mig (Y)


Men sen har jag itne gjort så mkt specilla saker idag.. vart ute och cyklat med syskonen och pappa. Sen typ ba taggit det lugnt (Y)


Här är en bild på leia & loke

  










LÄNgtar till min One piece kommer !!! (Y) :D EN ROSA!!!!!!!

heheh ja man fick välja om vad det skulle stå på det... OCh såklart så slänger min far ur sig en kommentar efter jag berättat lite om skolåret... så på min ståre BLONDIE! Bara för att killarna i klassen kallar mig så ! :p Tro inte att jag e helt trög nu.! för fick den här one piece'n tack vare min betyg !:p

   






NU ska jag glutta någon film ;P Nattinatti allihopa


// Erika  



tjaa!! :)))
paulina sov hos mig inatt :)
hade skit kul, vet själv inte vad vi låg & garvade åt hela natten menmen kul var det!
paulina: knack knack!
paulina: vem där?
paulina: sten
paulina: vem sten?
paulina: knut sten.
as garv!!
HAHAHAHA !
sån sjuk natthumor man har! ;)
igår kväll var vi iaf ute & träffade victor & alexander i tumbo innan regnet! :)
söt kille det :)
men iaf idag ska jag ta det lugnt, börja tänka på vad jag ska packa och sådär. Åker ju upp till norrland på tisdag och ska sova hos paulina i solvik imorgon till måndag :p
så har inte så mycket tid kvar ;)
haha sen ska vi väl träffa alexander & sen kanske vi drar till torshälla och träffar någon goo människa (y) :D
jaja snart kommer det väl börja regna igen -.-
fast haft fint väder idag (y) ;)

vi hörs, kram <3 // karro

tjabba tjena hallå!
det är sommarlov nu så jag kommer nog inte blogga så himla mycket faktiskt, men när det verkligen är dåligt väder bloggar jag nog litegrann iallafall!
som det är nu.. spö regn!
jag som skulle till min kompis i solvik och vara ute & senare cykla till torshälla var våra planer iaf, får se hur det blir (y) kanske springer över till skogsmullen & hälsar på! haha nejdå skojar bara han heter alexander ;)
men vi får se, jag har precis duschat & sitter och försöker äta..
inte ätit mycket alls sen i söndags, så försöker äta rättså mycket nu.
äter 1 stort glas mjölk & två mackor :)
mycket med två mackor för att vara mig!!
men iallafall min kompis henke fyller idag!
stort grattis till honom! :) <3
inte bara för han fyller utan för han klarade moppeprovet också!
sen erika gjorde det också men hon får berätta själv om det ifall hon vill det! :)
nu ska jag äta upp halva mackan som jag har kvar!

vi hörs kanske senare.
kram <3// karro

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards