ejokeej

Alla inlägg under mars 2011

inte pigg och glad men trånar efter kexchoklad!!


goddag allesammans:D denna dag har det varit elevensval, yeyy 

jag har valt vårshow så min dag gick endast åt att sjunga! ännu bättre, YEYY!! 

tyvärr kändes dagen väldigt kort, men senare tog man bussen med julia hem till henne och gjorde den bättre och go'are!!  


jag och juila myste med hennes kaninisar och hundar, SOM ÄR SÅ SÖTA!!

vi gjorde även vårt egna lilla recept på smoothies! suveränt go'a !! enligt oss, man måste tycka om söta saker 


julia hittade en fast frusen tia i marken så hon sprang och tog en klubba för att hacka sönder den XD såg ut som en söt grottmänniska XD HAHAHA!


det blev suveränt gött allt, men det varade inte länge.. jag var tvungen att bli hämtad tyckte mamma för vi skulle ha besök.. 


aja det var kul så länge det varade, det får bli längre nån annan dag:*


men vad spelade för roll at jag kom hem!?:O direkt när jag kom sade jag hej sedan gick jag opp o kollade tv men somnade(a)ihhihi sov i 5 tim, OTROLIGT SKÖNT ^^!


så nu ä det bara att ringa ett samtal och beställa en klänning som är en present till min syrra, den är fiiin:D


så byebye bebisar! 


F

Hej nu sitter man här hemma med matilda & andre <3

vi lyssnar musik lite högt så det hörs typ över "hela" kvicksund.

egentligen så måste man städ rummet och hinna duschaa men det går väl i snigeltackt..

 men men morrn kommer tilda till mig me like <3

vi ska till eskilstina och kolla bio morrn kväll, sen blir det hem och sova sen till stan igen på lördag och shoppa lite :P

så blir en bra helg med lilla bruttan, sen blir det till strängnäs på söndag tävling. Elina saknar sin Erika :( <3


men hejdå på er puss //ELLA <3


Hellu hellu på alla glada!

idag har man haft en väldigt chiill dag ;)

har vart på gymnasiumer rinman och kollat lite:P

det va väl sådär man får tänka lite...

men träffade en liten söt sak där falk :D

yeeh det va ju samanträffande ;) slutade desutom kl 11 :D så va hemma ganska tidigt, men puss p¨å er <3//elina

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!:D


( SAKNAR MIN ERIKA!!:'( )


ojojojsanbåjsan vad det var länge sedan jag blogga(A)


ska jag berätta om alla dagar som ni missat..?

haha gör det ändå!!  fast mitt fisk minne kommer bara ihåg vad som hände i lördags  


förra veckan så var det mycket på stan faktiskt:O det var ca 5 gånger, men det gillas så det är verkligen inget jag klagar över 


det var så mysigt igår med tjejorna och i lördags med elina:**


idag gick dagen bara åt att ha korta, inte jobbiga lektioner och sedan ta sig till fiolen som tar nån timme :p

träffade många fina gamla människor på stan(folk man inte sett på länge, inte gamla xp)


igår missade jag nån dommar-utbildning..klabbe ringde och skällde på mig;oo men jag missade faktiskt bussen, vilket gjorde att jag även missade min träning...


imorn är det att gå till RNM-gymnasiet i äckeltuna, förhoppningsvis träffar man syrran och elina, engelska skolan skulle oxå dit, eller det var det jag fattade  


på torsdag ska jag dra till Engströmarnas-trafikskola  frö att ta moppe kort, yey, jag kommer faila...yippi :p


det är så skönt för det är verkligen inge plugg i skolan!:O sååååå skönt!! 


idag tog jag, tilda och hugo en liten nattinatti-lur  i stålfors, det var lite mysigt och skönt, tills en lärarre kom och tände i korridoren...-.-

det var bra så länge det varade(A)


jag har en fråga till er alla!

vem gillar och vem gillar inte justin bäver..oj bieber??


jag vet att det är väldigt annorlunda mellan alla men tycker ni inte att hans film, jjaa..är lite FÖR MYCKET!?

jag tycker varken om honom eller folk som låtsas att tycka om honom..

jag vet inte om jag har folk emot mig nu, men jag vet att jag verkligen har folk på min sida också;))

jag säger inte att ni inte får tycka vad ni vill, jag säger bara min åsikt 


jag har en fantastiskt fin bild på honom, ni kommer älska den när jag lyckats få upp den ;)


filmen borde heta NEVER SING. NEVER!  it's time for you 2 shut up!(A)


tack för mig puss hej! nu har ni fått lite om allt...


 F(A)(L)(K)

hej hej!

idag har det vart en sjukt tråkig dag i skolan..

föredrar  nästan att ligga hemma sjuk ist.

Men men nu sitter man här igen framför datorn har allmänt tråkigt..

jag fattar inte att man kan vara så trött dygnet runt?

tar värkligen livet a en! aja nu ska jag sluta klaga.

vet inte varför ja sitter här och skriver för har värkligen inget intressant att skriva om, hm?


aja hejdå på er!


//Elina <3 



Nu ska jag faktiskt åka till flygplatsen :D<3


Mitt tåg går runt 3 :D


Så Hejå sverige :D<3

Och hej MALLORCA !!! :D

Kmr sakna alla ! <33


herrå kram Erika ;)<33

Halloj!<3precis vart på stan med jossan.

Alltid lika kul.. däremot va inte jag så rolig.. inge kul testa saker om man inte har pengar med sig:( hm

men vi hade det bra iaf. världens sötast lilla sak= falk (L)


jaja nu ska man dra till staller fixa lite inför imorgon (tävling).

så blir väl det vanliga ikväll får se om jag hinner rida någon liten hezt,

och vara lite social med lollo <3 <3 <3

ska dra nu see you later aligator <3 

kiss//Elina <3



Hej hej hej hej hej hej hej & hej ;)


hej idag ska man in till stan med jossan :D yeeh Elina är glad för hon  behöver


inte sitta inne i den hära jävla hååålllan längre!:D yeeh fast är inte helt frisk en...

men mycket bättre :D


men men som sagt så ska man till stan med jossan och gå och lullla lite ;P

sen efeter det så ska jag nog dra till lojs och fixa lite med heztarna (L)


tävling imorgon då ELITEN!!

det kommer bli grymt, hål tummmaarnnaa för oss! VRS!

men jag ska chiillla nu för måste städa rummer innan jag drar till stan bye bye på er <3 //fjanten


Ovido - Quiz & Flashcards