ejokeej

Alla inlägg under april 2011

hejsan!:D 

idag är det inte mindre än MARIANA som har namnsdag XD hahah förlåt, men det är ett grymt och roligt namn ^^, grattis


sen äre ju även valborgsafton idag;))) alla kvicksundare till brasan eller?;))


jag, erika, elina, karro, pauliee o många flera ska dit iaf o för att ha skoj sedan ska vi dra till sanda o ta ett dopp  yeyey!


så nu fåre bli att man städar o moffar choritzo(stavning?) gött som fan!


juste igår hade vi dicso, det gick great!:D alla barnen gillade det o jag kom lika med markus som är typ ett huvud kortare än mig(a) känner mig duktig ju^^

jag och elina gjorde många ungar ass fina, men det bästa var att man fick kasta is kalla ballonger på engströmarna XD 



innan discot så var jag faktiskt med linda o körde moppe, yeyy vad kul det var! jag råkade bara välta en kon  men jag överlevde;)) så sommar 2011 så är vägarna fortfaarnde säkra, kanske bara lite mindre..kanske..   

snart hoppas jag träffa erika eftersom elina skulle påtävliung med häst sedan trfa alla andra:D


puss hej


F

hellu everypeople!:D


idag var man på moppe grejs^^, gjorde även ett tes medan jag vänta på mor min;p..det gick jju great!:D


idag fick man en ass gullig present av pauliee!:* tack gummsan jag, erika o karro är tacksamma!<3


här är bilderna från sanda! tyvärr inte alla venne vrf men ska fråga karro :p

               


 

4 systrar



okeej, nu ska jag dra ut en sväng med nikita o sedan ringa erika för modligen  


kisses & love                         Falk



    


hellu :D


idag drog man med karro o elina till sanda, yeyy, det var fett nice!

vi tog ett litet dopp(A) och på onsdag ska vi göre igen med erika, men inte säkert att karro kunde :( så det får bli en till dag:D


jag skickade ass många bilder tillkarro så är typ pank nu..kul..eller inte...

men hon var trött och mådde inge bra så ni får se dom i morgon  

finns inte så mycke mer att säga, bilderna säger ju mer än tusen ord;))



hahha juste imorrn har Elina skola men inte vi, mohahahaha, hahaha vi lider med henne...i solens sken och chillar  


på onsdag blire skola...kul iaf att träffa alla^^


puss bye ska kolla ''7x'' igen, den är fett med bra :O hahah nej men ändå :p


PUSS, FALK! 

hejsan hejsan!

jag har inte skrivit på typ månader.. men iaf har jag haft ett bra lov,

ägnat ganska mycket tid i stallet..

har ni haft det good?:D  

idag har man iaf vart hos dennis och jobbat lite..skojsigt skojsigt..

det dåliga dennna vecka  är att skolan börjar imorgon fan vad ledsen jag blir :( det bra är att ja ska få träffa erika på onsdag :D me like!!men nu måste ja chilllla vi höres någon dag,nu ska ja ut med falk och karro :D<33//elina























igår fyllde min syrra 18 år! asså känns inte osm att hon är det :O omg! ajah xp hahah jjaa, vi fixade en överraskningsfest åt henne som pågick väldigt länge! så har nyss vaknat(A)(inte sovit så här länge på hela lovet) eftersom att några av hennes vänner inte hade varit i böndelandet(kvicksund) så tog vi en promenad till sanda, men jag och annie kom efter bara för vi hade nikita som är väsrta slö hunden och annie hade inte direkt ett par vandrar skor;)) men efter ett tag bytte jag med henne för det började bli kallt och mörkt och man blev toanödig efter all käk  


älskar annies replik:

''asså aa jag var hemmås dig idag asså i kvicksund och sedan bah tog vi en promenad till västgerås! man bah gaahh!''


garva åt henne hela vägen XD


men vio hade verkligen riktigt kul och efter en stund valde vi att köra ''jag har aldrig-leken'' den var nog roligast av allt!

Matea var en tjej från vickys klass, när det var hennes tur att läsa upp så läste hon så här: ''jag har aldrig-kom på en fråga,  vah(hon tog en klunk med cola) hallå alla har väll kommit på en fråga!?''

allla garvar på sig XD så här stod det jag har aldrig(kom på en fråga) men hon förstod inte riktigt ;))


efter att vickys briljanta dag och alla fina presenter drog alla förutom cassi, hon sov över 


mitt hår var fett med fint!! vill ha så här, här är några trötta morgon bilder eftersomatt lockarna inte riktigt lossnat, men de var finare igår (A)

det tog faktiskt två timmar att locka all hår...

   nyvaken brutta..^^   hahah bara ..lite host*host* trött    TRÖÖTER!



nu ska jag trippa upp till min syrra och sedan trippa ner och trippa ner igen för att moffa frukost, blajsanflajsan serru


FALK



GRATTIS VICKY IGEN!(kanske hälsa ett litet grattis? <3 )

im home !! :D <3


Men i lördags kväll vare spelkväll däruppe och då körde vi ett spel där man ska rita och sen ska dem andra i laget gissa.. Men a det kan vara helt sjuka saker man ska försöka förklara exempel Riksnummer som jag fick göra-.-


Men a såklart många av dem vuxna var fulla.. min pappa bland annat.. Men ja nu ska vi se om ni kan gissa vad han rittade ! Han SUGER på att rita ! :p


Så vad tror ni att det här är?

 



E+R+I+k+A :D <3



:D

tjabba karro här igen :)
blev varken grillning eller bad..
tyvärr!
fick gott med kyckling & potatis ist :)
var jätte gott faktiskt.
efter det kilade jag iväg mot piren för att möta upp michis!
vi drog vidare runt lite överallt & bara snackade massor!
för det mesta boys ;)
skönt att prata av sig såhär på en kvällpromenad :)
inte träffat henne på länge utanför skolan.
nu sitter jag & snackar med henke & sen victor lite grann!
kul det också :D
har precis vart duktig och plockat undan lite i mitt rum med :D
men ska väl lägga mig snart.
rättså tidigt eftersom jag är dunder förkyld.. FORTFARANDE!!!
vart det hela veckan.
jätte jobbigt!
& i detta tillfälle skyller jag på min underbara vän ERIKA!
usch usch usch!
jag ska allt ge igen för det här ;)
jaja ska göra lite annat nu.
kramis! §§

Tjaa!!! :D
vi har påsklov & det är grymt väder!
sommarlovet borde vara här nu ist ;) för det är otroligt varmt, sommarväder!
springer runt i shorts & linne! :) gaaah :D
idag har jag solat & fixat lite i trädgården! :)
måste vara snäll & hjälpa till lite hemma för en gångskull, händer inte ofta :p
men som sagt, bästa vädret & jag sitter just nu ute, har precis ätit (y)
& ska snart fortsätta hjälpa till.
ikväll hoppas vi på att det blir att grilla & sen ut & träffa några kompisar :)
hade vart mysigt!! :)
jag bloggar inte alls ofta...
förlåt för det!
sagt det förut.
men ska verkligen försöka blogga mer nu :)
något som är ejokeej..
är att jag måste plugga innan skolan börjar?!
BLÄÄ!! -.-
har so, engelska, svenska, ja typ det jag kommer på.
men nu ska jag stänga ner datorn & hjälpa till.
men förresten så har jag satt upp studdsmattan idag :D
sen tänkte jag kila ner & bada med. får se om det blir av :)
hade vart riktigt nice iaf!
men jag återkommer om det ikväll!

hare bra!
sola & bada :D
grilla & mys!  /// karro den bästa :D

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards