ejokeej

Alla inlägg under februari 2012

Hejsan på dig!Efter en veckas slit med nationella känner man verkligen att man förtjänar en stor tupplur!Tyvärr kan man inte sova eftersom man har en sprattlande hund(brukar vara tvärt om) så nu istället lyssnar man på lite musik , gullegull musik, everything-Michael buble Har nyss haft en liten zumba pass som jag kanske ska köra med klassen också, blir kul och se resultatet, tyvärr får man inte filma :( Har ni sett råggywood på youtube? Rekomenderar det om man vill ha ett gott garv, vem vill inte ;) Fast jag har moffat godis och skräp idag så vill jag verkligen ha mer! Usch hur man kan bli beroende :o jag som tyckte vi hade varit så duktiga och inte moffat på ett år men jaa, när man väl får det i handen går det inte att stoppa sig själv... Om ni vill köra ett eget litet zumba pass så sök på , don Omar, dance ass- big Sean, stupid hoe - nicki minajDet är inte de bästa texterna men riktigt bra att dansa till, bara att börja!Puss på er för att ni fortfarande läser <3 Kram F

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards