ejokeej

Alla inlägg under juli 2011

shuuuueeeä! jäklar vad låänge sedan :O


hehhe nu har jag varit ute i trafiken med mopeden, det gick great! ;)


men direkt när man kom henm så var momo här så myste med henne och nu deppar jag som alla andra sociala människor, sitter vid datan och deppar musik ''cry. rihanna'' 


depp bild ....  hahah som ni ser, inget liv! 


men jag har iallafall ett litet puff-krig med sebastian på facebook :D hiihhi buuus!


jag kan verkligen kinte sluta säga bus eller mys hela tiden, det är liksom mina ord !   man kan ju sätta in dom i princip överallt  



imorn kmr min fantiastiska syssling ELIN! YAYY! då blire BUS!   puss och hej gillar inte leverpastej


FALK   

NU e jag hemma (Y)

skumpig flygtur blev det för mig och lillasystern ^^ <3 


IMorgon blire tältning kanske elr sova hos elina Elr karro;P<33 inte bestämt än^^ SÅ Imorgon lovar jag att vi ska ta många foton och sånt vi 4 ;P


Det e jag, Karro, Falk och elina då    ( vi som har bloggen)

Länge sen det var vi 4 som sågs tsm! <3


Alltså fyfan vad jag längtar tills imorgon när jag ska träffa dem! OCH FÅR MIN BAMSEKRAM AV FALK SOM JAG ALLTID FÅR NÄR VI INTE TRÄFFATS PÅ LÄNGE!!! :D    Lovar kommer vara kramkallas ibörjan!:p<3



PÅ natten blire säkert bad (yy <3


Men nu ska jag och packa upp mina saker och sen packa till imorgon :p


innan jag drar till kvicksund ska jag ta moppen in och träffa styvsystern Malin vi ska köpa present till världens bästa mamma som fyller på torsdag. (malins styvmamma)! <3 och sen ska jag köpa present åt hennes pappa (min styvpappa) som fyllde den 1 Juli :) <3



Hörs nog inte imorgon ingen av oss kmr ha tid och blogga;P men kanske torsdag kväll när familjen firat mamma ! :) Annars hörs vi på fredag ;P




Kram

Erika 



  Ser knall vit ut men det var blixt :p <3

thhihi små tomtenissar^^ (Jossan&Jag) <3



heheejjj!  


den beste restaurangen är ju fan Mc donald´s   heheh eller.. xp

det är ofräscht, tar lång tid, smaklöst och mke mera ;)

hehe den får absolut en guldmedalj av mig !  


nån som vet den gamla låten ''kobojsarna- sug kuk'' i den låten sjunger dom typ bara ''nu ska ni vakna, sug kuk'' (vacker text, äkta poesi) hehe den låten råkade komma upp när vi lyssna på musik och carro (min lilsyrra) vill alltid lära sig texten så när hon sjöng så sjöng hon ist ''nu ska ni vakna, sudd-gumm'' hehe jjaa hon får hålla kvar vid den texten till hon blir äldre iaf ^^


äntligen svarar karro så puss hej !


FALK 

(Y)

Packat och klart !:D <3


Så imorgon blire att åka hemåt ! :) Elr har ju vart hemma nu också men har två hem!;P heheh elr flera;s<3


men jaa till enköping iaf:p<3


Hehhe hela familjen satt och spelade kort och sen började pappa med att försöka få loke att gilla lite mera hård rock än Eric saade och sånt ;P


Här är en lista på vad pappa tycker om att loke gör för saker som han vill ändra:

  • Sjunger alltid på OMG - The moniker
  • Sjunger alltid på Popu som han kallar det med Eric saade
  • Älskar elr Älskade rosa
  • Använder alltid rosa nagelack! elr använde vet inte riktigt...
  • gillar att använda klänningar o.s.v

Men pappa fick nog på allt typ så han satt på Journey på tv:n på någon av hans konserter.. Loke fastnade totalt...

Sen så började pappa med att visa tungan och göra med sina händer "hårdrocks märket" elr hur man ska förklara det.

Leia utklädnings kläder är för små för leia så dem e slängda så inga klänningar längre...


Sen så sa pappa till Loke att hårdrockare har svart nagellack. Så loke sa " jag vill inte ha rosa nagellack längre!!!!" så nu har han svart. Och sen han ba jag tycker inte om rosa jag ÄLSKAR SVART!


Det värsta var ju att pappa tog på sig svart nagellack också!

Ni ska få se bild ng dag har tagit foto:p Och sen ska pappa fixa en hårdrocks skiva till loke så han lyssnar på bra musik istället ^^



 

Thihi bjuder på en gammal bild nu sen jag var liten;P




Erika :)

-.-

Idag mår man piss!

Spräng huvudvärk och allt!

MenMen.. -.-


Längtar så jävla mkt till imorgon!!


Imorgon ska jag packa och sen ta flyget hemåt...

Sen blire att träffa familjen där hemma sen kan man dra och träffa sina underbara vänner och finaste älsklingen som man saknar så himla mkt! <3


Har inte träffat dem på 3 ½ vecka ! DISS PÅ DET!

Elr joo träffade ju karro hon kom ju upp ng vecka och det är en HISS! <3



Har ändå vart jätte skönt att vara här uppe och tagit det lugnt och träffa familjen ! :) <3


Aja nu ska jag väl ta och sova elr något.. ;p kanske glo film elr lyssna musik (Y) :)


Krampå er <3

Erika


 

Här är mitt MÄSTERVERK  offffffffer !!!  


KAROLINA ! :DDD <3


     


min dator blev helt cp när jag sparade den och den ville inte läggas upp och massa skit så det här blev lösningen ;p<3


NÅgon mer som vill bli mitt mästerverk?:p




Un Beso

Erika


Janiii jag e sur för att jag missar power meet !  



MEEEN jaa vart och spelat med grannar på kvällen sen snacka man i tele med karro & sen falk^^ hahha satt ute i en tvilling gunga och myste i min ROSA one piece samtidigt ^^ den räddade mig från al mygg (Y)


Thihi men jaaa kollade runt lite bland kompisarnas bilder och sånt sen hitta jag bild från vårshowen tycker den e lite cp... HHAH MIN, MIIIIN alltså den e ju helt cp!:p


hahah sen så svingar sig karro lite lätt bakom en ;P Liksom ner på golvet och gå ner i spagattt och split och sen typ masken och sånt? :O inte många som gör alltså ! Hhahaha ne inte många alls inte karro heller ;P


Det var jag och louise som sjöng;P Och karro & Paulina dansa till. Sen är falk där bakom och sjunger med i kören, Fråga mig inte vad hon gör med sin hand  ;P

 Var ba tvungen att visa karro där alltså ;P


 strök över alla andras ansiktet för visste inte om dem ville men den finns redan på facebook så jaa ;P Förresten videoklippen från konserten (robyn) får jag itne in på bloggen filerna är för stora.

 och jag e inge smurt som vet hur man fixar det där


MOBBA INTE MITT ANSIKTE !!




En uttråkad Erika;P


Tror jag ska ta och rita på bilder av oss ! det e skita skoj ju ! :D

  

brumbrumbrum , det är min mage det :D heheh^^


idag gick man upp tidigt! eller om man inte tycker halv fem är tidigt så :P jag gjorde det bara för att hinna duscha o sen hinna med mamma in till stan , men sen fick jag inte följa med.. :( jag har fortfarande inte hunnit käka nånting sååå är verkligen as hungrig!! (sitter i bilen nu ) aja värsta krångeldagen iaf..


är snart hemmås min mormor o då blire nog bara data o tv ^^ 

sen när man kommer hem hoppas man på att se nån iaf :D


puss hej nu ska jag kolla på alla bilar som kör förbi oss ;p


FALK

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards