ejokeej

Alla inlägg under oktober 2011

nemen hallå på dig   shiet vad det var länge sen ! :O heheh men nu fick man bara lite lust att skriva en liten snutt (A)


shan the man! hade nästan glömt bort honom, men lovar att när ni söker på honom och kollar sen på video så blire asgarv   jag var och kollade för över ett år sedan live i västerås och efter det glömmer man honom inte , ibland ^^ han är två tummar upp   


http://www.shantheman.nu/ checka in !

- min farsa hatar mig, han sa till mig ''vet du hur man väger en bög ?''


''ehmm nej pappa..hur gör man det? det går ju inte -.-''

''shan ställ dig på en våg''


flummbilder för ett tag sen :

   ojdå !

   söta mathea!   gullepluttarna tilda och karro :*   be strong and have fun!  

crazy is my thning   gammal bild men hon blir ju bara sötare !  

äkta vänner är de som ser sorgen i dina ögon medan resten tror på ditt fejkleende på läpparna...



puss hej från F

     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards