ejokeej

Alla inlägg den 17 mars 2013

Många dagar har passerat, gråa men även mer berikade av färg än regnbågen. Skolan har verkligen slitit på en då man varken får någon ork över till vänner eller annat skojs. Saknar mina tösar oändligt mycket. Det är såna här stunder som man märker att man verkligen behöver dom, att de faktiskt gör din dag. Jag känner hur jag krossas mer och mer ändå är jag inte rädd för att komma ner till botten för att då vet jag att jag bara kan komma uppåt sen. Det känns nästan som en trygghet att veta att snart, snart så vänder allt sig och solen kommer att lysa igen. Visa er kärlek och utnyttja varje sekund ni har, det kanske kommer en stund då du känner att du hade gjort vad som helst för att få den där sekunden igen.Kärlek från Falk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards